Sunday, May 29, 2005

Seneste opdateringer

Så har jeg siddet og hygget med at opdatere siden lidt.

Modeloversigten har fået de allersidste nye modeller med på listen, og links-samlingen er blevet kraftigt sorteret og opdelt - der er kommet lidt nye links på, og det er blevet nemmere at holde styr på - både for mig, og forhåbentlig også for jer gæster på siden.

Galleriet med tjenestemotorcykler er endelig i luften - det har det faktisk været et stykke tid, og forhåbentlig får jeg snart mulighed for at få taget billeder af de sidste politimotorcykler der mangler i oversigten.

Hvis du ligger inde med billeder af de mc'er der mangler i oversigten over politimotorcykler, er du meget velkommen til at sende mig scans eller digitalfotos af dem, da jeg meget gerne vil have galleriet komplet.
Billedstørrelse: Helst 1024 x 768 eller større, og gerne 2-300 dpi eller større.

Venlig hilsen

Webmaster
K75RT@bmwmc.dk

0 Comments:

Post a Comment

<< Home