Sunday, July 09, 2006

Seneste opdateringer

Så fik jeg lige et flip med opdateringer på siden.

Gallerierne er blevet opdelt i tre: Bakken, Langelinie og Blandet.
Dette for at fremme overskueligheden i galleriet, da jeg VED der kommer flere billeder til fra hhv. Bakken og Langelinie - og sikkert også til Blandet. ;-)

Derudover er artiklen om politiets motorcykler blevet opdateret med et fint titelbilleder, samt med tilhørende billeder til den oprindelige artikel.

En af mine bedste venner og jeg begik for nylig BMW-ejerens Bøn, som nu er lagt op på siden.
Og så er Wallpapers kommet igen på siden - de har såmænd hele tiden været der, jeg har bare ikke gidet at linke til dem efter at siden fik det nye look. :op

Til sidst er der kommet et nyt forsidebillede på, denne gang er det en K1200LT, der leger forsidepige - en stor dejlig maskine med masser af kræfter og luksus.

God fornøjelse - flere opdateringer følger snart.

Venlig hilsen

Webmaster.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jeg synes at det er en kanon hjemmeside du har strikket sammen. Hold ved og opdater den løbende og du vil have et trofat publikum.
BMWenlig hilsen Lars R80RT

12:40 PM  

Post a Comment

<< Home